CarForum.net - Car Forums, Automotive News and Community
Home Gallery Register Calendar Members List

Go Back   CarForum.net - Car Forums, Automotive News and Community > General Car Discussion > General Automotive Discussion

Reply
LinkBack Thread Tools
Unread 06-01-2007, 12:05 PM   #1
Member
 
Xx573V3xX's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 69
Rep: 10 Xx573V3xX is on a distinguished road
Talking Making the parents mad... what i do best.

well i say who cares i'm withdrawing cash out of my bank account for college and buying a 427 Motor for the camaro instead of a LT1 motor as planned i sold that motor last night for $1300 And now i'm gonna make a bad Toy for me, Hope it'll be ready by jul 15


tell me what you guys think A 427 BEAST it'll be like those specially made camaros


Also i may have to sell my gaming computer oh well its an C2D intel

Xx573V3xX is offline Xx573V3xX's Gallery  
Reply With Quote
Unread 06-01-2007, 02:15 PM   #2
Boosted Audiophile
 
pbasil1's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: N. AL
Posts: 2,627
Rep: 202 pbasil1 has a spectacular aura aboutpbasil1 has a spectacular aura aboutpbasil1 has a spectacular aura about
Default

I would have stayed with the LT1... But thats just me.
__________________
2012 Lancer Evolution GSR
2010 Mazda CX-7 - The wife's car
1995 Taurus GL - Daily Diver
1991 Supra 1JZ - Sold (regretfully)

"Its worse than porn...at least I can get a girl...no way I can get that car. lol" -Gandalf
ONEPerformance

pbasil1 is offline pbasil1's Gallery  
Reply With Quote
Unread 06-01-2007, 08:03 PM   #3
Member
 
moocowman's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Upstate New York
Posts: 56
Rep: 11 moocowman is on a distinguished road
Default

doesnt sound to worth it to me

moocowman is offline  
Reply With Quote
Unread 06-01-2007, 10:01 PM   #4
Senior Member
 
Dman's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 235
Rep: 20 Dman is on a distinguished road
Default

Hmm, I dunno, aren't you going to have to upgrade the suspension and other parts when you put an engine thats significantly bigger then the previous one? Also it seems that for 2200 + 1300 + 200 for that mass air sensor thing you could have just got a better car out right. But its your money, pretty sure the car will be quick, just not sure what other parts you will have to replace.
__________________
2010 Altima 2.5 SL

Dman is offline Dman's Gallery  
Reply With Quote
Unread 06-01-2007, 11:25 PM   #5
Member
 
Xx573V3xX's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 69
Rep: 10 Xx573V3xX is on a distinguished road
Default

nah i payed 50 at the junkyard for the mass air thing

i just gotta figure out how to get the cash out of the bank i'm supposed to wait till im 21 but i need it now lol

Xx573V3xX is offline Xx573V3xX's Gallery  
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -5. The time now is 03:14 PM.

Shogun Interactive Development Copyright 2015 Shogun Interactive Development. All rights reserved.